איטום הזרקה הוא דרך נהדרת למבנה להיות חסין מים

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > איטום >  איטום הזרקה הוא דרך נהדרת למבנה להיות חסין מים
איטום בהזרקה

איטום הזרקה הוא דרך נהדרת למבנה להיות חסין מים

זריקת איטום היא דרך נהדרת למבנה עמיד למים. ניתן להשתמש בו על בטון, אבן טבעית ובנייה. זוהי דרך יעילה לתקן דליפות בחומרים אלה. הוא יכול גם לאטום סדקים באבנים טבעיות. חומר ההזרקה הנכון ולחץ יכולים להפוך מבנה דולף אטום למים בטווח הארוך. ניתן להשתמש בזריקות בצורה אופקית או אנכית. הדרך הטובה ביותר לבחור את חומר ההזרקה הנכון תלויה במיקום הסדק ובגודלו.

יש שני סוגים. הראשון משתמש בהזרקת לחץ גבוה כדי למלא את הסדק. טכניקה זו דורשת שפתיחת הסדק גדולה מ-1.5 מ "מ. הזרקת לחץ נמוך היא האפשרות השנייה. זה כרוך בהזרקת מים דרך הסדק. עם זאת, היא אינה יעילה על קירות בטון או סדקים שרוחבם יותר מ-1/16 ". פתיחת הסדק חייבת להיות לפחות 1.5 מ "מ לפני ההליך יכול להתקיים.

הזרקה היא תיקון לטווח ארוך לדליפות. זו השיטה הכי חסכונית. החלק הכי טוב בזריקות הוא שניתן להשתמש בהן על מבנים רבים ושונים. אתה יכול להשתמש בו כדי להזריק מבנים שנוטים לדליפה. ניתן לחזור על התהליך פעמים רבות בהתאם לגודל ולסוג הדליפה. לכל ניסיון תהיה תוצאה שונה. בנוסף ליתרונות של שימוש ארוך טווח, הזרקה היא שיטה יעילה לתיקון מבנים בסכנה.

הזרקה היא דרך נהדרת לתקן מבנים דולפים. זה גם יכול לעזור לשקם שלמות מבנית במהלך הבנייה. טווח הגנת המים  Sika מציע אפשרויות הזרקה רבות לפרויקטים שונים. התאימות והרבגוניות שלו הופכים אותו לפתרון רב-גוני לאטימת מבנים דולפים. זריקות יכולות לשמש גם לאטימת סדקים בבניינים, בנוסף ליתרונות שהוזכרו לעיל. למעשה, קו הגנת המים  Sika מתאים גם לחומרי ההזרקה שלו.

Injection-304, צמיגות נמוכה ביותר וג 'ל בעל צמיגות גבוהה, יש זמן תגובה משתנה. Injection-304, ג 'ל מים צמוד וזריקה אלסטית, הוא מהיר להגדיר. זוהי בחירה טובה אם יש לך דליפות מרתף גדולות. טכניקה זו יעילה לאזורים מוגני מים. ניתן להשתמש בו בהגדרות רבות, כולל על בסיס סדוק.

הליך הזרקה נכון יעזור למנוע דליפות בלוחות בטון. זה גם ימנע מסדקים להתפשט החוצה אל תוך התת-רמה. קבלן מוסמך יוכל להבין את דרישות הפרויקט ואת הציוד הנדרש. מומחה יעץ לך על הנמלים הטובים ביותר וחומרי אריזה, בנוסף לחומר ההזרקה. חשוב לבחור את סוג ציוד ההזרקה המתאים לפרויקט. זריקות לא רק אוטמות לוחות בטון.

איטום הזרקה יכול לשמש כדי לעצור דליפה. זוהי אפשרות טובה ליישומים אופקיים. שיטה זו יעילה יותר משיטות אחרות וניתנת ליישום רק על ידי אנשי מקצוע. פוליאוריתן ירפא מהר יותר מחומר אטימה מבוסס מים. אם סדק הוא רדוד, זה ידרוש יותר חומר. אם הסדק עמוק יותר, זה יכול להיות רעיון טוב להשתמש בחותם מזוקק.

אפשרות נוספת היא להשתמש באפוקסי הזריקה כדי לאטום את הישבן של הסדק. במקרה הזה, הישבן של הקראק לא יהיה חתום. אפוקסי הזרקה לא יכול לחדור סדקים שאינם אטומים לחלוטין. לא ניתן לאטום סדקים אם אפוקסי מופעל על הישבן. זה יסתעף רק מתחת לאלמנט הבטון. לכן חשוב לבחור את הפתרון הטוב ביותר לסדקים.

השיטה הפופולרית ביותר היא קצף פוליאוריתן מופעל מים. התרופה הכימית מושגת באמצעות שילוב של שני מרכיבים: קשיח ושרף. קצף הפוליאוריתן הוא פולימר המופעל במים, בעל כוח כיווץ משתנה. זריקות באזורים האלה יעזרו לך לתקן מבנים סדוקים. ניתן להשתמש בשיטה זו ביישומים רבים. זריקות שנעשו באזורי מגורים לא יגרמו נזק לשלמות המבנית בסביבה.

למידע ושירותים נוספים, הקליקו:

https://www.itumnatan.com/%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%96%D7%A8%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D.html