איך עושים עיצוב פנים מינימליסטי לבית

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > אדריכלות >  איך עושים עיצוב פנים מינימליסטי לבית

איך עושים עיצוב פנים מינימליסטי לבית

עיצוב הבית המינימליסטי נעשה מאז תחילת המאה ה-20. היא הייתה ההשראה למושגי עיצוב מודרניים רבים, כגון מינימליזם, ארכיטקטורה אורגנית וחשיבה פורצת דרך. למעשה, מינימליסטים רואים במרחב חלק בלתי נפרד מהבית. כתוצאה מכך, כאשר מעצבים את הבית שלך, הנה כמה עצות ליצירת בית פנימי מינימליסטי:

הצעד הראשון והחשוב ביותר של פנים בית מינימליסטי הוא לחסל לחלוטין את הבלגן של הבית שלך. אתה יכול ליצור פנים ביתי מינימליסטי על ידי ארגון המטבח שלך על משטח שטוח. זה כולל אי מטבח עם ארונות ומגירות מעוצבות היטב. כמו כן, לארגן מכשירים שלך ולוודא שאין יותר מדי פריטים. כדי לאחסן פחות פריטים בשימוש, יש להצטייד בארונות עם יחידות מדפים. כמו כן, ודא שאין חוטי חשמל או כבלים תלויים מחוץ לפינות הארונות. יחידות מדף מעץ הן יותר טבעיות מחוטים. (ניתן לקבל פרטים נוספים באתר RAZINTERIOR – עיצוב פנים)

ברגע שאתה מארגן את המטבח שלך, אתה יכול לעבוד על ארגון האזורים האחרים שלך בבית שלך. למשל, חיסול או מזעור המשרדים הביתיים (הידועים גם בשם ”המרחב”) היא דרך מצוינת ליצור בית פנימי מינימליסטי. עם משרד קטן, אתה יכול להשתמש בתריסים או וילונות כדי לקשט את החלונות (ובכך להסתיר כל חוטים) ולהשקיע בשולחן אופנתי ומבריק עבור הקבצים שלך. משרד מינימליסטי באמת יהיה קל לחלוטין, מה שהופך את זה קל יותר לגשת הקבצים שלך ולעבור על החדר.

חשוב לחסל את הבלגן כדי שיהיה לנו פנים מינימליסטי. זה לא רק דבר אסתטי. זה יכול למעשה להאט את צריכת האנרגיה שלך וללכוד אותך במעגל בלתי נגמר של ניסיון להסיר בלגן ואז להחזיר עוד דברים למקומם. לכן, במונחים של יישום עיצובים מינימליסטיים בביתך, חשוב להשתמש במשטחים שטוחים בכל מקום אפשרי, כמו רצפות ומחסומים.

ניתן ליצור חדרי מגורים מינימליסטיים על ידי הגבלת השימוש בצבעים. זה מאפשר לך להתמקד על הרהיטים והאביזרים בחדר על ידי שמירה על לוח הצבעים פשוט. זה אפשרי על ידי בחירת צבעים חד-גוניים, או מעט מאוד צבעים. צבעים אלה יספקו איזון בין בהירות החדר לבין חוסר הניגודיות. השתמש בכחול חיוור לקירות שלך וירוק בצבע חיוור עבור הספה והווילונות שלך כדי למקסם את הפגיעה.

בעוד שלרעיונות ביתיים מינימליסטיים יש צבעים פשוטים, זה לא אומר שהם צריכים להיות משעממים או משעממים. אם תוסיף אביזרים מוזרים, כגון שטיחים או מנורות פאנקי, תוכל להזריק קצת כיף לחלל. זה רעיון טוב להוסיף יצירת אמנות או פיסול למרחב מחיה מינימליסטי. זה יכול לאזן את המונוטוניות של הצבעים, כמו גם לספק משהו פאנקי וכיפי. אתה יכול גם לשחק עם תוכניות תאורה שונות, על ידי שימוש בפזמונים ונרות מסביב לחדר כדי לתת תחושה רכה יותר.

היבט מרכזי נוסף ברעיונות הביתיים המינימליסטיים הללו הוא השימוש בפלטת צבעים נייטרלית. השימוש בלוח צבעים נייטרלי מאפשר לך לאזן את התעוזה או את חום הצבעים, מבלי להיות קשוח מדי. שימוש בצבעים נייטרליים כמו צהוב כבוי או חיוור יעזור למרחב להיראות פחות נועז, בעוד שימוש בשפע של צבעים תוססים יכול לגרום לתחושת הסחת דעת. ניתן ליצור מרחב מאוזן, הרמוני בצורה ויזואלית, שקל לראות על ידי שימוש בשילוב מחוץ ללבן וצהוב חיוור.

כדי להשלים את עיצוב הבית המינימליסטי, יש לשמור את הקירות למינימום. קירות צריכים להיות ברורים ככל האפשר. אתה צריך גם לשמור כל מרקמים ודפוסים למינימום. זה נותן לקירות החשופים דגש נוסף, ומקל על כך שהמרחב יראה קטן יותר. אם משתמשים בטפטים, שמרו אותם למינימום, כיוון שהם נוטים להיות מסיחים את הדעת ומגושמים. השתמש בלבן על הקירות כדי לאזן את צבעי הצבעים, ולשאת את האסתטיקה המינימליסטית דרך החדר.