הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שדליפה הופכת לבעיה

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > איתור ותיקון נזקי צנרת >  הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שדליפה הופכת לבעיה
נזילת צנרת

הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שדליפה הופכת לבעיה

כשמדובר בנזקי מים, אתה צריך לדעת את הדברים שאתה צריך לדעת לפני תיקון דליפה. נזקי מים יכולים להיות מסוכנים אם אתה לא יודע מה זה. נזקי מים יכולים להיגרם על ידי דברים רבים, אבל צינור התפרצות הוא הנפוץ ביותר. צינור מתפוצץ יכול לגרום נזק גדול לביתך ולהוביל לנזק למים. כדי למנוע בעיות אלה, חשוב לדעת את הדברים שאתה צריך לדעת לפני תיקון דליפה. הנה כמה עצות לשמירה על הבית שלך בטוח ויבש לאחר שיטפון או נזק למים.

לפני שתעשה משהו, תוודא שכל צינורות הגז כבויים. כמו כן, אתה צריך לכבות את מקור הכוח הראשי. זה גם רעיון טוב לקבל שירות ביקורת כדי לבדוק את הביוב הראשי שלך וקווי צינורות. זה חשוב במיוחד אם יש לך מרתף, כי דליפות במרתפים נגרמות לעתים קרובות מחלחול דרך צינורות הבטון שעושה את דרכם לקו הביוב הראשי שלך.

בבתים ישנים יותר, רבים מהבתים נבנו באמצעות צינורות עץ. צינורות עץ בסופו של דבר יירקבו ויהפכו לחסרי תועלת, מה שיגרום נזק למים לבית שלך. כדי למנוע את זה, תוודא שהבית שלך אטום היטב ושמערכת הניקוז נקייה מעלים ושרידים אחרים. בבתים ישנים יותר, צינורות עץ מונחים בדרך כלל ישירות על הקרקע. אם ברצונך להימנע מהצפת עלים, ודא שאתה מפנה את האזור.

חשוב שתשמור על החצר שלך ללא אשפה ופסולת. תנקה את כל מה שמשתבש בחצר שלך. אולי יש לך כלב או חתולים, ואלה יכולים לפעמים להיכנס לדברים, ולגרום לדליפה. כמו כן, ייתכן שיש כמה צמחים או עצים הגדלים בחצר שלך, ואלה יכולים להתפרק עם הזמן ולגרום לדליפה. שמור אותם קצוץ משם כדי למנוע הצפה במרתף שלך.

אם אתה מוצא כתמי מים על הקירות שלך, רצפות, או תקרות, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני תיקון דליפה בבית שלך לפני שהוא מחמיר. חפש כל עובש או עובש. עובש שחור ועובש יכול להיות השלכות בריאותיות חמורות, כך להיות מודע. אם תמצא דליפה בביתך, תוכל להשתמש במלבין חמצן כדי להיפטר ממנו לפני שהוא יהפוך לבעיה רצינית. אם אין לך אף אחד מהפריטים האלה, ייתכן שתצטרך להשתמש בחומצה אצטית חזקה על הקיר שלך כדי להסיר כל שינוי צבע. זוהי דרך מצוינת למנוע בעיות עובש חמורות.

לפני שתתקן דליפה בביתך, חשוב לדעת לאן המים מגיעים. אתה מקבל זריחת גשם, כמו למשל כשאתה לוקח משאבת מים כדי להיפטר מביוב? המים מגיעים דרך צינור בעליית הגג או בבית שלך? לפעמים דליפות מים נגרמות כתוצאה מחוסר גיר (אורך) בין שני צינורות בבית או בבניין. לפעמים, המים דולפים ממקור אחר.

לבסוף, אם יש לך מכשירים מרכזיים בביתך, ובמיוחד דברים כמו כביסה ומייבשים, כדאי שתדע לפני שתתקן דליפה בביתך לפני שתהפוך לבעיה רצינית. ודא שכמות החיבורים הנכונה זמינה בין מכשירי החשמל לבין מקור הכוח. לפעמים, מערכת חימום או קירור יכולה להיות בצרות רציניות עקב חוסר קשרים. ייתכן שיהיה צורך גם בהתקנת התקני הבטיחות המתאימים במכשיר ובסביבתו. התקני בטיחות כגון כיבוי אוטומטי למייבשים ומכונות כביסה הם תכונות בטיחות חשובות לדעת לפני דליפה מתרחשת בבית שלך.

לאחר שתקרא את המאמר תוכל לתקן דליפה בבית. ‏ אתה צריך להתקין את הציוד המתאים באזור שבו הבעיה היא, ואת הכלים המתאימים לעבודה. חשוב לשכור מישהו שיש לו את הציוד והכלים הנכונים. אלה דברים שאתה צריך לדעת לפני תיקון דליפה בבית שלך לפני שהוא הופך לבעיה רצינית.