חיפוי קיר חיצוני – משדרג את מראה הבית

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > שיפוצים ואחזקה >  חיפוי קיר חיצוני – משדרג את מראה הבית

חיפוי קיר חיצוני – משדרג את מראה הבית

חיפוי קירות חיצוניים ודקורטיביים הפכה לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ושיפור. חיפוי קיר (באנגלית: Wall cladding) היא אפליקציית צבע המיושמת בקירות החיצוניים ובתקרות הבתים על מנת לספק מכשול למניעת כניסת לחות למרחבים הפנימיים. ניתן להחיל אותו על החלק החיצוני של הבתים, או על התקרות, הקירות ואזורים אחרים. זה נעשה לעתים קרובות כדי להתכונן לפרויקט שיפוץ או עיצוב ביתי. זאת משום שהצעד הראשון בכל פרויקט חיטוי קיר חיצוני או קישוטי, כולל גשם, רוח, שלג והגנת קרח, הוא לשפר את יעילות האנרגיה ולהגן מפני ריקבון מובנה.

הצעד הראשון לשיפור החיצוני של ביתך הוא להעריך את המצב החיצוני של ביתך. צא החוצה כדי להעריך את המצב החיצוני של ביתך. שים לב למצב של קירות וחיפוי. כמו כן, שים לב לכל מאפיינים אחרים שעשויים לעניין אותך. שים לב למצב של הגג שלך, גינון, מסלולים, סיפונים, ומדרגות. כל אלה הם גורמים המשפיעים על הצד החיצוני של ביתך ויש לקחת בחשבון בעת בחירת החומרים המתאימים לפרויקט שלך.

קישוטי הקיר החיצוניים עשויים ממגוון חומרים, כולל אלומיניום, עץ ופיברגלס, ויניל ואפילו אבן. חיפוי חיצוני הוא עבודת צביעה שמוחלת על חיצוני של בית. כדי להגן על המבנה מפני פגעי מזג האוויר, צבע זה מופעל על פני השטח החיצוניים של משטח מתכת כמו קיר. ישנם יתרונות רבים בשימוש בסוג זה של חיפוי. זה יכול לעזור לך להפחית את עלויות האנרגיה שלך, כי הקישוטים משמשים כמחסום ללחות; היא יכולה לשפר את הקסם החזותי של ביתך על ידי הסוואה של סדקים וסדקים; וזה יכול לתת לבית שלך כוח נוסף ועמידות.

כדי להתחיל עם פרויקטי חיפוי קירות חיצוניים ודקורטיביים, אתה צריך לקבוע אם הממשלה המקומית שלך יכולה להנפיק אישור. לפני יצירת קשר עם קבלן, לברר את ההנחיות והדרישות לקהילה שלך. ייתכן שתצטרך לציית להגבלות האזורים ולדרישות אחרות.

ברגע שהחלטת כמה כסף אתה מוכן לבזבז על הפרויקט אתה יכול לבחור את הצבע החיצוני שאתה רוצה. רוב האנשים מעדיפים לסיים את מט, משום שפחות סביר שהוא ישבב ויימשך זמן רב יותר אם ייושם כראוי. אם יש לך תקציב מוגבל ורוצה חיפוי הקיר שלך להתבלט, אתה יכול לבחור גימור מבריק.

כשאתה מתחיל את הפרויקט, תוודא שאתה שוכר צוות מקצועי שידאג לכל החיצוניות שלך. התעריף לשעה שאתה משלם לחברה שאתה שוכר יכלול את כל עלויות העבודה. הם צריכים גם ליידע אותך כמה הפרויקט יעלה, כך שתהיה לך תחושה לאן הכסף שלך הולך. אם תחליט לעשות זאת בעצמך, תצטרך גם לשלם עבור כל חומר ואספקה שתצטרך. זה יבטיח שהעבודה תושלם בזמן.

פרויקט נקישת הקיר החיצונית שאתה מתחייב יש להשלים בתוך מסגרת זמן מסוימת. סוג חיפוי הקיר החיצוני שתבחר ותנאי מזג האוויר באזור שלך ישפיעו על מסגרת הזמן. עדיף לחכות עד האביב לפני שאתה מתחיל. מכיוון שהצבע יתייבש מהר יותר במזג אוויר חם יותר, עדיף לחכות עד האביב. עליך גם לזכור שהקירות החיצוניים רגישים יותר לשלג, ולכן ייתכן שתצטרך לחכות זמן מה לפני שתצייר שוב.

זה לא רעיון טוב להשתמש בכימיקלים קשים כדי לנקות קירות מצופים. אלה עלולים לפגוע בצבע ולגרום למשטח להיראות מלוטש מדי. חשוב לנקות את החיפוי ולאפשר לו להתייבש בן לילה. לאחר הצבע החיצוני הוא יבש, אתה יכול ליישם את החיפוי החדש ולקבל את המראה החדש היפה הזה.