כיצד ביובית עוזרת בפתיחת סתימות?

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > איתור ותיקון נזקי צנרת >  כיצד ביובית עוזרת בפתיחת סתימות?

כיצד ביובית עוזרת בפתיחת סתימות?

לרוב המדינות יש מערכת כלשהי לאיתור ולפתיחת סתימות. זה בדרך כלל צינור ארוך וחלול עשוי ממתכת. לפעמים הצינור הזה נותר פתוח לנקז מים שגורמים לסתימה. הצינורות האלה מגיעות בכל הצורות והגדלים, אבל יש כמה טכנולוגיות נפוצות שמשתמשות בהן

אותה צינור מתכת שעוברת לבתים שלנו היא טכנולוגיית הובלות קלאסית. זה נקרא קו השקיה. הצינורות האלה קבורים לעתים קרובות מתחת לאדמה כך שהם לא מופיעים כאשר משאית נוסעת על ידי. כאשר קו השקיה צריך להיפתח, מנוע חשמלי מניע אותו דרך הצינור. לפעמים שיטה זו יכולה ליצור בעיה, כי המים מהקו הראשי עלולים לגרום לדליפה.

שיטות אחרות לפתיחת סתימות מסובכות יותר. כדי להרים את הצינור, ייתכן שתצטרך להשתמש במכשירים הידראוליים או מעוצבים במיוחד. לפעמים צריך להרים משאית מהאדמה. משאית זו קשה יותר לפתיחת סתימות ועלולה להיות מסוכנת יותר אם אינה מצוידת בציוד המתאים.

רכב ביובית לפתיחת סתימות צריכה גם להיות מותקנת משאבה. ישנם סוגים רבים של משאבות זמינות, כך שביובית המשמשת לפתיחת סתימות עלולה לא לעבוד כראוי אם אין לה את המשאבה המתאימה. זה בדרך כלל נגרם על ידי עיצוב גרוע, אבל אם אתה עובד עם משאית ישנה יותר, ייתכן שיהיה צורך לקנות משאבה חדשה.

גליל מתכת הוא דרך נוספת שבה ביובית יכולה לפתוח חורים. גליל זה יכול להיות מופעל על ידי חשמל או הידראוליקה. אם משתמשים בחשמל, הגליל בדרך כלל מותקן בתוך הביובית, כך שהוא אינו יכול לנוע. הידראוליקה יכולה לשמש כדי לעלות על הגליל במיקום חיצוני מתכוונן. זה מאפשר לו להיות מותאם בזמן בתוך הביובית.

סוג אחר של משאית ביוב המשמש לקדיחת חור הוא זה שחופר חור ישר למטה. בדרך כלל משתמשים בחפירות כאשר יש סתימה באדמה. זה נקרא חפירה. במקרים מסוימים ניתן למקם ביובית על הבור כך שהחופרים יוכלו להגיע לסתימות. נעשה שימוש בכלי מיוחד שמסיר אדמה ושברים אחרים מתחתית החור.

בדרך כלל, סוג זה של פעולת ביובית צריך להתבצע על חורים גדולים יותר. כדי לעשות זאת, סדרה של מזלגות מוכנסות לחלק הקדמי של הביובית. מזלגות אחוריות משמשות לדחיפת המזלגות הקדמיות לעפר כפי שהוא להיות בחפירה. חשוב שכל החופרים ישתמשו במזלג מאותו סוג.

ביובית לקדיחת חור היא עבודה מיוחדת מאוד. זה בדרך כלל נעשה לבד או עם כמה משאיות אחרות. המפעילים צריכים לדעת איך לנהוג הציוד שלהם לתוך חור. למפעילים צריך להיות גם ניסיון נרחב עם ציוד כבד. קבלנים רבים שבבעלותם אחת משאיות אלה קשורים במשך כמה חודשים במהלך הבנייה.

הבור נחפר באמצעות סדרה של צינורות פלדה וחורים. בטון עשוי להישפך לתוך החור לפני שהמשאיות מגיעות. החור מכוסה בסדין כדי למנוע נזק. הבטון מיובש לאחר מכן.

ביובית יכולה לשמש לחפירת בורות כמו גם לגרירת אדמה, הקמת סיף והסרת ענפי עצים. סוג זה של ציוד כבד הוא אידיאלי להעברת כל דבר בתוך ומחוץ לחצר. את חפירה רגיל או משאית איסוף הוא לא חזק מספיק כדי להזיז דברים כמו חצץ וסלע מרוסק.

חברות משתמשות במשאיות כדי לפתוח סתימות מסיבות רבות. יש להשתמש בו בבטחה כדי למנוע תאונות. מפעילים של ציוד כבד צריכים לעקוב אחר נהלים בטוחים. לפני שתשכור חברה כלשהי שתעבוד על הרכוש שלך, עליך לבדוק היטב אם הם מאומנים כראוי לביצוע עבודות אלה. כמו כן, אתה צריך לבקש הוכחה שהם מבוטחים.