כיצד לבחור משלוח מארז עציצים כמתנה?

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > צמחים ועציצים >  כיצד לבחור משלוח מארז עציצים כמתנה?
משלוח מארזי עציצים

כיצד לבחור משלוח מארז עציצים כמתנה?

מאי 9, 2023 0 Comments

עציץ הוא מיכל חיצוני בצורת אדנית או קופסה המשמשת להצגת צמחים ופרחים חיים.

מספריים יכולים לשמש גם לטיפוח עשבי תיבול וצמחים אכילים אחרים. הם מגיעים במגוון חומרים כגון פלסטיק, מתכת, עץ, אבן או לפעמים חומר מתכלה כמו נייר לחוץ.

כיצד אורזים עציצים למשלוח?

עציצים הם דרך אידיאלית להכניס את הטבע לבית ולהוסיף צבע תוסס לביתכם. הם מגיעים בכל הצורות, הגדלים והחומרים מטרקוטה וקרמיקה ועד פלסטיק ופיברגלס.

לא משנה החומר, חיוני לבחור אחד העונה על הצרכים והסגנון שלך. מיכל עמיד צריך להיות גדול מספיק לצמחים לאורך כל העונה וכולל חורי ניקוז כדי להקל על הניקוי.

בטון, אשר נגיש ובמחיר סביר בסגנונות שונים, עושה אופציה נהדרת למטרה זו. זהו מיכל מתמשך אך קל משקל שלעתים קרובות נראה אטרקטיבי כמו גם פשוט לטפל בו.

פיברגלס הוא חומר מתאים נוסף, אולם הוא עלול להיסדק אם הוא נופל וחסר בידוד כמו בטון. מיכלי עץ עשויים גם לעבוד אבל הם יקרים וכבדים.

כדי לשלוח את סיר החרס שלך בבטחה, השתמש בקופסה גדולה מעט מהסיר ומלא את השאר בניילון בועות או חתיכות קלקר מוצקות כדי למנוע תנועה פנימה. אתה יכול אפילו לרפד את החלק הפנימי בנייר אריזה או בעיתון מכווץ לריפוד נוסף.

באופן אידיאלי, עליך לשלוח את הצמחים שלך בתחילת האביב או בסוף הקיץ כדי לתת להם את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה בבתיהם החדשים. עם זאת, במידת הצורך למשלוח בתנאי מזג אוויר פחות אידיאליים, שמור עליהם קרירים עד למסירה.

מהו משלוח העציץ הטוב ביותר לשליחה לבית החולים?

שליחת עציץ למישהו מיוחד בחייך או בבית החולים שלך תמיד מוערכת, ומסיבה טובה: לפרחים יש את הכוח להרים רוח ולגרום לאנשים לחייך במצבים קשים. סיר מעוצב היטב לא רק משפר את המורל שלהם אלא גם שומר על חיידקים במפרץ. הזמנת פרחים מחנות פרחים הוקמה לא אמורה להיות קשה אם אתם מחפשים ירק יפהפה – וחנות הפרחים בעציץ מציעה משלוח ללא טרחה בכל מקום באזור קרופורדוויל בקלות!

כיצד לארוז עציץ ולקשט אותו לשליחה?

עציצים הם דרך אידיאלית לייפות את החלק החיצוני של הבית שלך ולהעניק לו כשרון ייחודי. לא רק זה, אבל הם קל להתאים אישית עם צורות וגדלים שונים זמינים, כך שתוכל למצוא אחד משקף באופן מושלם את הסגנון האישי שלך.

קישוט עציץ בצבע ובדוגמה הוא דרך מצוינת לג ' אז אותו. עבודת ריסוס פשוטה יכולה לעשות פלאים בשילוב עם עיטור תחרה ומכונת מברשת אוויר (או אפילו רק מברשת ריסוס רגילה).

דרך נוספת לקשט עציץ היא על ידי יצירת סידור המחקה את צורת הפירמידה של הטבע. סגנון זה עובד היטב הן בפנים והן בחוץ, אם כי להשפעה מרבית יש לשלב אותו עם פרחים המספקים גובה או צמחים הגולשים לאזור שמסביב לצורך עניין חזותי.

אתה יכול לקשט עציץ באמצעות טרה קוטה. מכיוון שחומר זה נקבובי וסופג מים במהירות, חיוני כי לאדנית יהיו חורי ניקוז נאותים בתחתית. פעולה זו תמנע מהצמחים שלך לפתח מערכת שורשים רטובה מדי ותקדם צמיחה חזקה ובריאה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: GAYA