כיצד להיפטר מיונים באמצעות לוכד יונים?

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > הדברת מזיקים והרחקת יונים >  כיצד להיפטר מיונים באמצעות לוכד יונים?

כיצד להיפטר מיונים באמצעות לוכד יונים?

לוכד יונים הוא מכשיר שמאפשר לאדם לתפוס ולהרוג יונים. למכשירים האלה יש בדרך כלל דלתות דו-כיווניות שמאפשרות ליונה להיכנס ולצאת מבלי לפגוע בעצמם. לוכד יונים בדרך כלל מבקר פעם ביום והציפור שנלכדה נהרגת במקום. מלכודות יונים בדרך כלל לא הורגות את הציפורים בחיים. במקום זאת, הם נלקחים למתקן שבו הם מורעלים בגז.

שיטה אחת ללכידת יונים היא להשתמש בתופס יונים. ניתן לרכוש מכשירים אלה בכל חנות לשיפור הבית. חשוב להשתמש במכשירים אלה בצורה אנושית ככל האפשר, שכן לכידה חיה עלולה לגרום ליונים לחזור לאותו מקום. שימוש בתופס יונים הוא דרך טובה להיפטר מעופות מטרד אלה ולהימנע מנזק נוסף לרכוש.

לוכד יונים דורש סבלנות ופיתיון. יונים לא רוצות להיכנס למלכודת אם אין לה אוכל. כדי לפתות את היונים להיכנס למלכודת, פרשו תירס או מזון מסוג אחר בקרבת האזור שבו הם מתקהלים. כאשר אחד היונים נכנס למלכודת, אחרים ילכו בעקבותיו. תלוי במספר היונים באזור מסוים, ייתכן שתצטרך לפתות את המלכודת מספר פעמים.

שיטה נוספת של שליטה ביונים היא להרוג את היונים. אך מאחר שהיונים הן עופות דואר, הסרתם אינה פתרון קבוע. הם עשויים לחזור מספר פעמים. מסיבה זו, עליך לבקש את עזרתה של הסוכנות המקומית לפיקוח על בעלי חיים כדי להסיר את היונים. מקצוענים אלה מאומנים להסיר ציפורי מטרד אלה. לכן, אם היונים הציקו לך, שקול להשקיע בתופס יונים.

הרעלת יונים היא המוצא האחרון. היונים אינטליגנטיות למדי וימצאו דרך לקנן. חוץ מזה, הסיכון של הרעלת חיות המחמד שלך הוא גבוה. שיטה זו צריכה להיות המוצא האחרון, כפי שאתה צפוי בסופו של דבר עם הרבה יונים מתות. אז, נסה להימנע מזה. עדיף למנוע את הבעיה מאשר להתמודד איתה.

אתה יכול לשכור לוכד יונים שיעזור לך להיפטר מהבעיה אחת ולתמיד. בעוד שחרור הציפורים עשוי להיראות כמו רעיון נהדר, זה לא יפתור את הבעיה. חוץ מזה, לוכד הציפורים יצטרך לשלם על הניקיון, ועדיין תצטרך לשכור את השירות שוב אם הציפורים לא יעזבו. אבל היתרונות של שכירת לוכד יונים מומחה שווים כל אגורה.

למרבה המזל, יש עדיין שפע של עבודות עבור לוכד יונים, והוא חלק מאחווה קטנה שכוללת כ -15,000 ציידים ברחבי הארץ. לוכד יונים החל כדרך לנפות להקת יונים שעלתה על גגות פניקס ופרברים אחרים. בנוסף לכך, גללים ונוצות אכלו דרך גגות וסתמו יחידות מיזוג אוויר.

לוכד יונים עם מנגנון פיתיון הוא דרך בטוחה ואנושית להיפטר מיונים. מנגנון הפיתיון ממוקם לעתים קרובות בכניסה למלכודת, שם היונה יכולה לברוח. יונים יכולות גם לברוח אם הן קטנות מכמה סנטימטרים, כך שמלכודת אביבית יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר. כאשר המלכודת אינה בשימוש, ניתן לקפל ולאחסן אותה.

במאה ה-19, ציידי יונים בניו יורק ובבוסטון השתמשו במכשיר שנקרא Nofoaga seu lupe. מכשירים אלה נבנו בגפנים או בעור והוכנסו לבית עשוי אבנים גדולות. התופס היה יושב בבית היונים ומחכה עד שהציפורים עפו פנימה ומושך את יוני הבר למלכודת שלו. זה היה אפשרי לתפוס מאות יונים באמצעות מכשיר אחד.

שיטה נוספת למנוע יונים היא לירות בהם. זה לא מומלץ באזורים עירוניים, כי ירי עלול להוביל לתוצאות לא מכוונות. המשטרה כנראה תחרים את רובה האוויר שלך אם תשתמש בו על יונים. אם יש לך מתקן לבדיקת אושה, אסור לך לירות בציפורים. כתוצאה מכך, תצטרך לקבל אישור להשתמש ברובה 0.22 אם אתה משתמש בו כדי להרוג יונים.

מלבד שימוש בתופס יונים, אתה יכול גם לרכוש רעל כדי לשלוט ביונים. שיטה זו היא האפשרות הקלה והכי פחות יקרה. אביטרול (באנגלית: Avitrol) הוא חומר כימי העשוי מגרעיני תירס שלמים. אף שהרעל אינו אופציה אנושית, הוא יעיל בחיסול יונים ויכול להרוג עד 2,000 ציפורים בשנה.