כיצד לייבש קירות רטובים

כיצד לייבש קירות רטובים

הדרך היעילה ביותר לייבש קירות רטובים היא להסיר את כל הפריטים מהקיר, כגון תמונות או ציורים. מאווררים יכולים להזיז אוויר לאורך הקיר. להשקיע במכשיר לחות כדי לספוג לחות עודפת מהאוויר. משחזרים מקצועיים ישתמשו במד לחות, במכשירי דימות אינפרא-אדום ובמאווררים כבדים כדי להבטיח שהקירות יבשים לחלוטין לפני המשך השיקום. לא משנה כמה מים חדרו לקירות הקיר, חשוב להסיר את הפריטים האלה לפני הייבוש.

כדי להסיר את הלחות מהאוויר, ניתן להשתמש גם במכשיר לחות. ניתן להשתמש במכשיר קירור נייד אם הנזק למים אינו חמור. אתה יכול גם לשכור מקצוען. למומחים אלה יש גישה לכלים וציוד שיכולים לקבוע את כמות הלחות באוויר, כולל מאווררים כבדים, מכשירי דימות אינפרא-אדום ומד לחות. אנשי המקצוע ישתמשו במידע כדי להבטיח שהקירות יבשים ובטוחים לצביעה.

כדי להתחיל בתהליך של ייבוש קירות רטובים, אתה צריך קודם לקבוע את מקור בעיית המים. צינור מתפוצץ הוא הגורם העיקרי לקירות הרטובים. ניתן לפתור את הבעיה על ידי שכירת שרברב לתיקון הבעיה. פתח את כל הדלתות והחלונות כדי לעודד אוויר לזרום מעל הקיר הרטוב. ניתן גם להשתמש במיידי לחות כדי להסיר לחות עודפת. לפני שאתה מתחיל כל תיקונים או חידוש, לוודא הקירות יבשים לחלוטין.

אם דליפה היא מקומית, אתה צריך לנסות לבודד את מקור הדליפה. אם אתה יכול, לייבש את הקירות על ידי שימוש במכשיר לחות. אולי תצטרך לשכור מישהו שיתקן את הנזק. שירות ניקוי מים מקצועי הוא האפשרות הטובה ביותר. הם יידעו איך לייבש קירות פנימיים כך שתהליך הליטוש יהיה חלק ככל האפשר. אתה יכול גם לנסות שיטה משלך אם אין לך תקציב למקצוען.

אחרי שניקית את המים, חשוב להיפטר מכל אובייקטים שעלולים לגרום לבעיה. ראשית, להסיר את כל טפטים ובידוד מקירות. אתה צריך קודם להסיר כל בידוד קיר או טפט שכבר ספוג. ברגע שהם יבשים, אתה יכול להתקין מחדש את הפריטים האלה. בשלב הבא, תצטרך להחליף את בידוד הקיר ואת הממזרים. אם הרצפה רטובה לגמרי, אתה יכול להחליף אותה.

אתה יכול לכסות את הקירות עם טפטים או כיסוי מיוחד אם הם לחים מדי. בנוסף, אתה יכול להשתמש במאווררים כדי להזיז אוויר באזור הרטוב ולהשתמש במכשירי לחות כדי להסיר לחות עודפת באוויר. איש מקצוע ישתמש גם בכלים ושיטות מיוחדים לייבוש קירות רטובים ולמנוע נזק נסתר שנגרם מעובש. חשוב להתקשר למקצוען אם אתה צריך להתמודד עם שיטפון בבית שלך.

יש להסיר את כל הפריטים בחדר שהושפעו מהמים. אם המים נגרמו על ידי צינור התפרצות, אתה חייב לעצור את זה מייד כדי למנוע נזקי מים נוספים. אם אינך מסוגל לעשות זאת, עליך לאפשר לקירות להתייבש לגמרי לפני שתוכל להתחיל לייבש אותם. אם הנזק מינימלי, אתה צריך להסיר כל פריטים וקיר גבס ולתת להם להתייבש.

אתה יכול להסיר צבע חצי מבריק מקיר גבס. הצבע יעזור לקירות להתייבש מהר יותר, אבל אולי ייקח זמן להתייבש לגמרי. באזורים מסוימים המכוסים באמייל מבריק גבוה או טפט ויניל ייקח יותר זמן לייבוש. אם יש לך יותר משכבה אחת של לוח, עדיף ליצור קשר עם איש מקצוע לייבוש יסודי.

אם אין לך את הזמן או האנרגיה לשכור איש מקצוע לבצע את העבודה הזאת, אתה יכול לנסות לייבש את הקירות בעצמך. איש מקצוע יוכל לראות את כל הנזק הסמוי, אז אתה צריך להיות מסוגל לעשות את העבודה בעצמך. אם יש לך דליפה, אתה יכול גם לכבות את המים. צינור שבור הוא סימן לדליפה, ויש לתקן אותו מיד.