כיצד ליצור עיצוב תאורת גן

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > עיצוב פנים, תאורה >  כיצד ליצור עיצוב תאורת גן
עיצוב תאורת גינה

כיצד ליצור עיצוב תאורת גן

ניתן להשתמש במגוון רחב של אבזרי אור בגינה שלך, כולל זרקורים, זרקורים, וצפות סולאריות. שילוב אורות אלה בגינה שלך הוא דרך טובה להוסיף מגע של קסם לנוף שלך. בעלי בתים רבים בוחרים להתקין את מערכות התאורה בגנים שלהם והם יכולים להשפיע רבות על האזור כולו. הנה כמה עצות להארת הגן: לאחר שתקבע את סוג התאורה הרצוי בגינתך, תוכל לבחור מתוך מספר עיצובים שונים.

בחירת האורות הנכונים תלויה במטרת הגן שלך. אורות לד עובדים נהדר עבור תאורת מבטא ותאורת בית חיצונית. כאשר בוחרים זרקורים חיצוניים, ראה כיצד האורות יעבדו בגינתך. גן מואר היטב יהיה יפה. אבל תוודא שאתה בוחר את סוג הנורות הנכון. לא כל סוגי האור זהים. לחלק מהם יהיה צבע שונה ויהיה צורך להחליף אותו לעיתים קרובות. לכן לדים הם בחירה טובה.

כשאתה בוחר את עיצוב תאורת הגינה שלך, אתה תמיד צריך לזכור לזכור שני קווים חשובים. הקו הראשון יתווה את הגן, ואילו הקו השני ידגיש אזורים מסוימים. נורות בצבע ירוק יגרמו לצמחים שלך לזהור בחושך, בעוד מנורות הלוגן עם טביעות כחולות יגרמו למדשאה שלך להיראות תוססת. אם יש לך גן מסורתי או מודרני למראה, אתה צריך לשקול התקנת תאורה מותאמת. למרפסת שלך, אתה יכול גם להתקין אורות יתד סולאריים כדי להדגיש אזורים מסוימים בגינה שלך.

המטרה העיקרית של עיצוב תאורת הגינה שלך היא ליצור אווירה קסומה ולשפר את היופי הייחודי של הגינה שלך. עיצוב התאורה שלך יכול לשפר את היופי של הגן שלך תוך יצירת תחושה של דרמה. בהתאם לתקציב ולטעם שלך, אתה יכול ליצור סצנה מיוחדת ובלתי נשכחת. אתה יכול לשלב אורות רגליים אלגנטיים, אורות קיר, ואפילו אורות גדר. אתה יכול להשתמש במיקומים כדי להדגיש מוקדים ולתת לגינה שלך יתרון נוסף.

אם אתם שוקלים להתקין תאורת גינה, עליכם לזכור שאור מלאכותי נותן תפיסה שונה לכל אדם. אתה צריך להשתמש אורות שיטפון בעוצמה נמוכה לתוצאות הטובות ביותר. אם יש לך תקציב, אתה צריך להשתמש באורות קיר כדי להדגיש תכונות מעניינות. בעוד שאתה יכול להוסיף תאורת קיר חיצונית לחצר האחורית שלך, אתה צריך גם להיות זהיר לגבי מקסימום האור הטבעי בגינה שלך. אפשר בקלות ליצור מראה מדהים עם אורות גן.

https://www.youtube.com/watch?v=2u1kEqVSLhc

חשוב לשקול את מבנה הגינה שלך כאשר אתה מתכנן את עיצוב תאורת גינה. אתה צריך גם לקחת בחשבון את הגודל של האזור שאתה רוצה להאיר. אם ברצונך להדגיש אזור מסוים, עליך להשתמש באורות קטנים יותר. ניתן להשתמש בחיבורים כדי להדגיש אזורים גדולים או למבטא את הקטנים ביותר. עם זאת, לוודא שאתה מתכנן את האזור לפני רכישות אבזרים. יצרן התאורה צריך גם לציין את הווטאג 'המקסימלי שלו.

אפשר להשתמש באורות גינה במתח נמוך כמבטא דקורטיבי. באמצעות תאורת מבטא, אתה יכול להשתמש בהם כדי להדגיש נקודות מוקד. לשלב אותם לגינה שלך. השג את האפקט הרצוי על ידי הוספת תליונים. האביזרים הנכונים ישפרו את היופי של הגינה שלך. ישנן אפשרויות רבות זמינות כשמדובר במבטאים וחופות. אתה יכול לבחור את סוג התאורה לגינה שלך ולהקפיד לשלב את האלמנטים החשובים ביותר בגינה שלך.

הצעד הראשון ליצירת עיצוב תאורת גינה הוא לבחור את התאמת האור הנכונה. אפשר להשתמש באורות קטנים ופסולים כדי לבטא את החומרים הטבעיים של הגן. ישנם סוגים רבים של מקורות אור LED בשוק. אתה יכול גם למצוא אור גן שמתאים לקישוטים הקיימים שלך. הם יכולים בקלות להתמזג עם שאר העיצוב החיצוני שלך. ניתן לנקוט כמה צעדים נוספים כדי להתקין אותם. הם יכולים להיות מחוברים לקיר, וניתן להשאיר אותם בחוץ במהלך הלילה.

אחד הצעדים הראשונים ביצירת עיצוב תאורת גן הוא לחשוב על הצבעים והסגנונות של האורות. אתה לא צריך פשוט להשתמש בצבע אחד או סגנון. נסה לשלב מגוון של גוונים וצורות בגינה שלך. אתה יכול לבחור את הגודל והצורה המתאימים של האור עבור האזור ומיקום הגינה שלך. אם אתה רוצה ליצור גינה יפה, אתה צריך להשתמש בסוגים שונים של אורות בגינה שלך.