מגבות בצבעים ובגדלים שונים

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > מגבות ומוצרי טקסטיל >  מגבות בצבעים ובגדלים שונים

מגבות בצבעים ובגדלים שונים

אם אתה מתכנן יש אמבטיות מרובות בבית שלך, אתה צריך לקבל מגבות בצבעים ובגדלים שונים. הם יחסכו לך זמן וכסף ויוכלו אפילו לשמש למטרות קישוט. בחר צירופי צבעים שיתאימו לכל אדם בביתך. מזימות צבעים יכולות אפילו להיות מתואמות עם הזמן של השנה. הנה איך לבחור מגבות שמתאימות לכל הצרכים שלך. הנה כמה מהבחירות הטובות ביותר.

מגבת בעלת תבנית תיראה מושכת יותר אם התבניות או הצבעים משלימים. אם ברצונך לשמור מקום, קנה מגבת בצבע שנקודתית עם שאר הבית שלך. הדבר יעזור לך להימנע מבלבול ולמנוע מבני משפחתך לחלוק מגבות. ‏ מגבות קידוד צבעים גם יחסכו לך מקום, כך שלעולם לא תצטרך לדאוג לאורח שלך באמצעות אחד שאתה לא אוהב. ניתן גם לאחסן מגבות בצבעים ובגדלים שונים בנפרד.

שלוש מידות המגבות הבסיסיות עושות הכי הרבה עבודה כשמדובר בייבוש. המגבת הקטנה ביותר נקראת מטלית רחצה והיא בדרך כלל 12X12 אינץ 'או אפילו קטנה יותר. הם תוכננו במקור לנקות פנים וידיים. כביסה נפוצה בעיקר במרחצאות ובמקלחות, אך רבים משתמשים בה גם לניקוי מטבח. לכן, בעוד שבחירת צבע וגודל של מגבת חשובה, חשוב גם לבחור את החומר הנכון.

גם איכות מגבות ידיים ופנים משתנות. מגבות הידיים והפנים האיכותיות ביותר מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, והן עשויות מסיבי כותנה שיעזרו להם לספוג מים ולהרגיש רכים. במגבות כותנה איכותיות יש גם ציפוי עמיד העומד בפני כתמים ומפחית את המוך. טווח המחירים של מוצרים אלה תלוי בחומר, בצבע ובצפיפות שלהם. ככל שהצפיפות נמוכה יותר, המגבת זולה יותר.

גם הגדלים של מגבות ידיים ומגבות רחצה חשובים. בעוד מגבות ידיים נוטות להיות קטנות, הן יכולות לשמש לכיסוי שיער כאשר אתה רוצה לקבל קצת מקום נוסף. באופן דומה, מגבות ידיים גדולות יותר נהדרות לשימוש הילדים. הם גם יכולים להיות גדולים וכבדים לשימוש בחדר האמבטיה. מגבות הן הכרח לכולם. קשה לדמיין חיים בלעדיהם! אפשר למצוא היום בשוק הרבה צבעים וגדלים של מגבות ידיים.

בעת קניית מגבות, עליך לוודא שיש לך את המידות הנכונות. גודל מגבת האמבטיה הוא בדרך כלל 25 אינץ 'על 48 אינץ'. למגבת היד, הגודל נע בין 16 x 26 אינץ 'ל -18 x 32 אינץ'. אפשר גם לערבב ולהתאים את הצבעים. בנוסף למגבות ידיים, ניתן לקבל גם מחצלות אמבטיה או מגבות ידיים באותו צבע כמו מגבת האמבטיה.

בעת בחירת מגבות, זכור את החומר של כל אחד מהם. למגבות מסוימות יש חוטים דקים ולא ישתפרו בכביסה. אתה גם צריך לשקול את משקל המגבת. אם הוא קל משקל, הוא יהיה מגבת סופגת יותר, בעוד שכבדים יותר יהיו קלים יותר לייבוש ומתאימים לקישוט. אם אתה רוצה מגבת להיות רך יותר, לבחור אחד עשוי חומר כותנה באיכות גבוהה.

עבור נשים, אתה יכול למצוא מגבות עם מגוון הדפסים ועיצובים. מגבת הכותנה הטורקית היא אמור להיות רך ויש לי ברק נחמד. בדומה לכך, למגבת הצמיגה, העשויה מצמח הבמבוק, יש ברק טבעי. ישנם סוגים אחרים של מגבות שיש להם מראה מיופה, כמו אלה מודפסים ואלה מיופה רקמה מעוצבת. מגבות עשויות מחומרי מיקרו סיבים הן קטנות וקלות משקל. ואפשר גם למצוא מגבות שמתנגדות להלבנה.

כאשר אתה קונה מגבות, ודא לחפש אלה שאינם ריחניים. מגבות ילדים לעולם לא צריכות להריח, משום שהן עלולות לגרום לאלרגיה נשימתית ובעיות אחרות. בין אם תבחר מגבת ידיים או מגבת אמבטיה, תוכל למצוא בקלות את המגבת המתאימה לביתך. אם אתה לא יודע איפה להתחיל, אתה יכול לקנות אותם באינטרנט. בדוק את אזור המוצרים כדי למצוא מגבות במגוון צבעים ועיצובים. שותפי המכירות בחנויות המקוונות האלה מוכנים לעזור לך.

אם אתם מתכננים לרכוש מגבת אמבטיה לביתכם, חשוב לזכור שלסגנונות שונים יש שימושים שונים. מגבת קצות אצבעות היא מגבת קטנה שמטרתה לייבש את האצבעות במהירות. הוא גדול יותר ממגבת יד, מודד כ -11 אינץ 'על 18 אינץ'. יש לו תכונות פונקציונליות וקישוטיות. בדרך כלל, מגבת זו נמצאת בשירותי אורחים, אבל אתה יכול להשתמש בה גם במטבח שלך. מגבות שונות מיוצרות מחומרים שונים, כולל כותנה, פשתן ומיקרוסיבים סינתטיים.

פרטים נוספים: https://violatextile.com/