מהו בדיוק שדה בית מכולות? ‏

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > בתי מכולות >  מהו בדיוק שדה בית מכולות? ‏
שדה מכולות

מהו בדיוק שדה בית מכולות? ‏

מבנים מפוברקים מראש או מקודמים נמצאים על קרקע שאינה מתאימה לבניית בית אחר. במקרים רבים הוא משמש כחלופה לבסיס מסורתי שעליו מונח בית מסורתי. המכולה בנויה בדרך כלל עם קירות, רצפות וגג. הוא משולש בצורה כשהתחתית היא שטח האחסון. לאחר שהפריט נשלח, ניתן לפרק אותו באתר ולהרכיבו מחדש כדי שיהיה מתאים לשימוש קבוע.

מחסן המכולות, כפי שהוזכר קודם לכן, הוא מבנה פלדה מלבני המורכב משישה קירות. יש לו גם גג. הקירות והמסגור עשויים בדרך כלל מחומר גליל תעשייתי. הקירות האלה בדרך כלל מוברגים יחד עם ברגים מפגרים כדי לספק כוח נוסף. חומר נוקשה זה משמש גם לבניית מגוון מחסנים. בנייני מחסן מבוססים מראש נקראים בדרך כלל ”בתי שורה” או פשוט ”בנייני שורה” משום שהם עשויים מחומר גליל תעשייתי כבד.

מחסני מכולות שנבנו מראש בנויים עם קירות וגגות שנראים כמו מוסך. מבנה הפלדה הזה נקרא בדרך כלל מחסן עם חזיתות. בממוצע, מחסן מכולות משובץ מראש יכול להכיל כ-12 אלף מכולות. בניין טיפוסי יכול להיות בעל שלוש קומות ולהיות מורכב מאזור קבלה מרכזי, אזור שירות ומפלס אחסון עליון.

רוב בתי המכולות מיוצרים במפעל על ידי שימוש במפרט מתכת סטנדרטי. אחרי שהספינה מגיעה לנמל, כל המכולות נאספות בנמל. המכולות הורכבו באתר באמצעות ציוד רובוטי. ברגע שהמכולה מוכנה למשלוח, היא מועמסת על משטח גדול, ואז היא מורמת אל תוך משאית גדולה. המשטח מונע מרמפה לאזור המטען הממתין. לאחר מכן, המנוף מתגלגל לחלק העליון של המכולה והדלתות נפתחות כדי לקבל את המטען.

עם סוגים רבים של מחסני מכולות קיימים, המיקום והשירותים המוצעים חייבים להיות מותאמים על מנת לענות על הצרכים הספציפיים של כל לקוח. כמות המוצרים שיש לאחסן קובעת את הגודל והצורה של המחסן. קירות המחסן שגבוהים יותר יאפשרו יותר מקום לאחסן מוצרים בבטחה ובנוחות. מבנים אלה בנויים בדרך כלל עם קירות בטון מחוזקים ומערכות גג. בעת רכישת בנייני מחסן, יש לספק ללקוחות דו "ח בדיקה המפרט כל אחד מרכיבי הבניין.

פעמים רבות, שרטוטים וציורים מסופקים ללקוחות בעת בניית בתי מכולות. לאחר מכן הלקוח יכול לבחור מתוך הסגנונות והגדלים הרבים הזמינים. אדריכל פנים או מתכנן יכול להתאים אישית את העיצובים כדי לענות על צורכי הלקוח. ברגע שהבית בנוי הוא יכול להיות מועבר לאתר בחלקים אשר יכולים להיות מחוברים יחד כאשר הושלם.

פעמים רבות, זה יהיה הכרחי לשכור כמה חברות לנהל פעולות מחסן אלה. כל חברה פועלת באופן שונה. למשל, חברה אחת דורשת משלוח יומי, ואילו חברה אחרת מעדיפה לשלוח מוצרים לפי הצורך. חלק מהחברות מעדיפות לעבוד עם חברה אחת, בעוד שאחרות מעדיפות לעבוד לצד מספר חברות בבת אחת. כדי להבטיח את העבודה הטובה ביותר עבור כל מבצע, המנהל יעבוד עם הקבוצה.

שדה מכולות הוא שדה מאוד מרגש להיות חלק ממנו. חברות תמיד זקוקות למחסנים. זה גם תחום שיש בו הרבה יציבות בעבודה. פעולות המחסן אינן בשטף, אז זה קל לשכור עובדי מחסן. חברות המעוניינות בתחום זה צריכות לחקור את פעולות המחסן של חברות שונות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלהן.