מהנדס מיזוג אוויר מסחרי

מהנדס מיזוג אוויר מסחרי

HVAC מייצג את המילים חימום – Heating, אוורור – Ventilation ותנאי מיזוג אוויר – Air Condition. רוב האנשים מכירים את התפקוד של מזגנים ומקררים. הם אינם מכירים את היסודות של חימום או אוורור. מהנדסים אלה מתכננים ומתקינים את כל סוגי מערכות ה-HVAC, כולל מסחר ומגורים, וכן מבני תעשייה גדולים. כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של מערכות HVAC הם:

מהנדסי מיזוג האוויר האלה מתכננים, בונים ומתחזקים את מערכות ה-HVAC שמספקות קירור וחימום לעסקים ולבתים.

חימום, אוורור ומיזוג אוויר הם חלק ממערכות הפופולריות ביותר. כדי לעבוד כמהנדס HVAC, תצטרך שילוב של ידע וכישורים. כדי להפוך למהנדס HVAC, תצטרכו ניסיון בעבודה מכנית ועבודת חשמל.

הנדסת HVAC ניתן למצוא במגזר המסחרי. ישנם סוגים רבים של עבודות הנדסת מיזוג אוויר מסחריות. ייתכן שראית אותם רשומים ברשימות נדל"ן כגון בנייני דירות יוקרתיים, בנייני משרדים ומרכזי קניות. אלו העבודות המבוקשות ביותר. עבודות אלה כוללות התקנת המערכות, ניקוי ובדיקה של צינור האוויר, טכנולוגיית קירור ואבחון HVAC.

מערכות מגורים, תחנות דוודים, ותיקון משאבת חום כולם חלק מגזרת המגורים. למגזר הזה יש את המשרות הנפוצות ביותר. הם אחראים על קירור, תחזוקת דודים, תיקון צינורות ומיזוג אוויר. אתה יכול להיות מהנדס HVAC על ידי קבלת ההכשרה שלך מבית ספר או על ידי קבלת ההסמכה שלך. בשתי הדרכים אתה תהיה מוסמך לעבוד בחנות מיועדת.

ישנן דרכים רבות שמערכות המסחריות שונות ממערכות מגורים. אחת היא שיש מערכות מורכבות יותר. חשוב שיהיה בעל מיומנויות הנדסת HVAC וידע טובות לפני שיעבוד כמהנדס HVAC. מערכות קירור ואוויר מסחריות דורשות בדרך כלל יותר ניסיון בעבודה ידנית. אתה תשולם יותר אם יש לך יותר ניסיון ויהיה לך סיכוי טוב יותר להיות מקודם למשרות ניהוליות.

לרוב החנויות המסחריות של קירור ואוויר יש מהנדס מיזוג אוויר או טכנאים משלהם. לעתים קרובות הם מועסקים על בסיס חוזה והם מיומנים מאוד במה שהם עושים. הדרך הטובה ביותר להיכנס למערכת קירור ואוויר מסחרית היא להיות בעל רקע טוב בהנדסת מכונות או טכנולוגיית קירור ואוויר

למבני תעשייה ולמקומות עבודה כגון מחסנים ומתקני ייצור יש בדרך כלל מערכות HVAC משלהם. מהנדסי HVAC בדרך כלל אחראים על מערכות חימום וחשמל. מערכות HVAC תעשייתיות בדרך כלל דורשות יותר עבודה ידנית מאשר מערכות מגורים.

זה חיוני להשלים חינוך פורמלי אם אתה רוצה להיות מהנדס קירור ואוויר . החינוך שלך יקבע אם אתה מסוגל להשיג עבודה. עבודות הנדסה רבות של קירור ואוויר דורשות הכשרה פורמלית וניסיון בעבודה. אנשים אלה חייבים להיות מסוגלים ומסוגלים לבצע משימות שונות הדרושות לבקרת אקלים נכונה ומשימות קשורות.

עבודות HVAC בחברות בנייה יכולות להיות שונות מאוד מאלה באזורי מגורים. פרויקט הבנייה יושלם בדרך כלל בשילוב של מערכות חימום ואוורור פסיביות ופעילות. כאן מיומנויות בין-אישיות חיוניות כמו גם הבנה עמוקה של המערכות המקושרות. לצורך בניית חימום ואוורור מוצלחים, תצטרכו כישורי מנהיגות חזקים ורקע כמהנדס מכונות.

למהנדסי מיזוג אוויר יש הרבה אפשרויות עבודה. כמה מהתפקידים הפופולריים ביותר כוללים מפקחי תחזוקה, מומחים לאיכות האוויר ומנהלי פרויקטים של HVAC. לאלו שכבר מועסקים בתחום יש פתיחות רבות לקידום בניהול. אזורי הבנייה הנפוצים ביותר של קירור ואוויר, חימום, אוורור ובקרה על הבניין. ישנם גם עמדות התמחות כגון טכנאי HVAC, מהנדסי קירור ואוויר , טכנאי HVAC וטכנאי תחזוקה HVAC. מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות, אנשים שמעוניינים לעבוד בתעשייה הזאת צריכים לשקול לקבל תואר מתקדם.

כפי שהוזכר לעיל, ישנן מספר אפשרויות קריירה עבור המעוניינים להיות מהנדסי מיזוג אוויר. עסקים מסחריים בדרך כלל ישכרו מהנדסי מיזוג אוויר מסחריים כדי להתקין ולתקן את מערכות הקירור והחימום המסחריות שלהם. בנוסף לכך, ייתכן שהם אחראים להתקנה ותיקון של בתי מלון, מסעדות ומתקני בריאות. אף שתפקידים אלה נפוצים פחות מאלה הקשורים לבתי מגורים, הם עדיין קיימים ומהווים דרך נפלאה להתפרנס. לא משנה באיזה מסלול קריירה אתה בוחר ללכת, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהעבודה תהיה ביקוש גבוה ומציע הזדמנויות קריירה גדולות.