סוגים שונים של דבק לבריכה

סוגים שונים של דבק לבריכה

דבק עבור הבריכה מגיע בהרבה סוגים שונים, סוגים וצורות, זה יכול לשמש למגוון בריכות שחייה אם זה מעל בריכה קרקעית או אחד שהוא מתחת לאדמה. היא משמשת להחזקת ספינת ויניל במקום בבריכות שחייה למגורים. הוא משמש גם כדי להחזיק את הויניל על האריחים בבריכות שחייה למגורים רבות. ויניל יכול להיות מאוד מבולגן להתמודד עם. אם אתה לא רוצה להתמודד עם ויניל מבולגן אז זה מוצר נהדר לשימוש. דבק זה יכול לשמש לתקן דברים בבריכה שלך.

אטימה עמידה במים היא מוצר פופולרי שיש בו דבק לבריכה. הדבק חסין המים הזה ישמור על בריכת השחייה שלך נקייה וימנע ממים להיכנס לבריכה שלך. ישנם שני סוגים של אטמים חסיני ויניל. סוג אחד ברור ואחד אטום.

אם אתה מחפש חומר קל לניקוי ולשמירה על סוג המוצר, נהדר לקבל דבק עמיד בפני מים. הרבה יותר קל לשמור על דבק ויניל נקי. הדבק חסין המים הזה זמין ברוב חנויות החומרה והכולבו. הדבקים האלה זמינים גם באינטרנט. רוב הדבק חסין המים הזה יספק את בסיס הבריכה וגם סוג כלשהו של גיבוי שיעזור לשמור על הבריכה במקומה. כדי למנוע כל נזק לבריכה שלך, עליך לעגן אותו כראוי למבנה בעת שימוש דבק בריכת ויניל.

דבק הויניל האטום הוא השני. סוגים אלה של דבקים נועדו לשמור על כימיקלים עמידים במים מחוץ לבריכה. הדבקים הכימיים האלה דורשים מגע מתמיד עם מים כדי להרחיק אותם. יש הרבה כימיקלים לבריכה, אבל לא כולם מתאימים לחשיפה למים.

אטימת מים מדרגה ימית של ויניל תהיה נהדרת לאלו מכם שאין להם הרבה כימיקלים להתמודד איתם. מוצרי הדבק האלה ימנעו מכל מים להיכנס לבריכה שלך. מוצרים אלה יכולים לשמש גם כדי לשמור על מפלס המים בבריכה שלך ולמנוע כל נזק למבנה.

אפוקסי הוא דבק חזק אשר נקשר לכל משטח אליו הוא מיושם. אתה לא צריך לדאוג לגבי זה דולף או פועל בעת הפעלתו לכל חלק של הבריכה שלך בלי לנקז אותו ראשון. אם אתה רוצה להשתמש באפוקסי בלי לנקז אותו קודם אז כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ אותו למקום ולהשתמש במברשת גומי או לטקס כדי להחליק אותו. זהו מוצר נהדר לשימוש בחוץ כי הוא מספק חותם עמיד מאוד על כל דבר שהוא מיושם.

צלחות מחוזקות מזכוכית הן דבק חזק מאוד שיכול לעמוד חומצה. הם מסוגלים לעמוד מול כלור, חומרי ניקוי וכימיקלים רבים אחרים שיכולים לצאת מהבריכה שלך. ניתן להשתמש באפוקסים מחוזקים אלה הן בבניינים למגורים והן בבניינים מסחריים, כמו גם בתעשייה. אין זה נדיר לראות לוחות זכוכית מותקנים בחזית של מסעדות ומלונות.

אם אתה מעוניין לתקן זכוכית אז יש שתי אפשרויות עיקריות לבחירה. אחת האפשרויות האלה כרוכה חיבור הזכוכית לקשר האקרילי. תיקון מסוג זה אינו מספק את הדבק הטוב ביותר העמיד בפני מים לבריכות שחייה. אפשרות נוספת היא למקם את הזכוכית בתוך התרכובת האקרילית, כך ששניהם עמידים למים. לתיקון כזה יש חיסרון. זה דורש שהבריכה תתרוקן קודם.