עיצוב פנים כפרי באמצעות רהיטים אותנטיים ואלמנטים טבעיים

פורטל אדריכלות ועיצוב פנים הבית  > אדריכלות, עיצוב פנים >  עיצוב פנים כפרי באמצעות רהיטים אותנטיים ואלמנטים טבעיים
עיצוב פנים כפרי

עיצוב פנים כפרי באמצעות רהיטים אותנטיים ואלמנטים טבעיים

עיצוב פנים כפרי הוא סגנון המשקף סגנון עתיק יותר, טבעי, מחוספס וטבעי. כל הקטגוריה רחבה מאוד וכוללת מגוון עצום של וריאציות בסגנון זה, הכולל חופים, טוסקנים, קוטג 'ומערבי. מעצבי פנים המתמחים בעיצוב פנים כפרי יוצרים סביבה נעימה, מזמינה ומקסימה המעוררת תחושה של ”בית”. עיצוב פנים כפרי משאיר את עצמו לסגנון חיים כפרי. הצלילים הטבעיים והארטילריים בעיצוב הפנים מעניקים לבית תחושה כפרית. מכיוון שהוא יוצר אווירה חמה ונוחה, העיצוב הכפרי פופולרי מאוד בבתים חדשים.

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב פנים כפרי הוא בדים חמים מטבעם, כגון קטיפה, זמש או שיפון. בדים אלה הם די מסורתיים ומלווים את עצמם היטב ביד אביזרים מעוצבים וחתיכות דקורטיביות. אם אתה מחפש רהיטים או ריפוד כדי לבטא את חדר האוכל שלך, שקול בחירת חתיכות שניתן להשלים עם בדים משלימים. אולי תשקול התאמת מפיות עם מפת שולחן משובצת. או שאתה יכול לבחור כיסא כפרי וחומר ריפוד תואם. יש כל כך הרבה אפשרויות.

המראה הכפרי הוא הטוב ביותר כאשר אתה משתמש אלמנטים המעוררים סביבה כפרית כגון כריות בוקרים, חבילות קש, או קדרות אינדיאנית. בנוסף לעיצוב הפריטים הללו, ישנם גם נגיעות רבות בעיצוב פנים כפרי שניתן להוסיף לתוכם, כגון תליות קיר אינדיאניות, תליות קיר עור, אריחי רצפה כפריים, אריחי אריחי קרמיקה. ניתן להוסיף גם עצי הסקה בוערים, מדפי עץ להצגת שמיכות שמיכה, או מיכלי רפואה הודים אותנטיים. כמו כן, הקפד לבחור אבזרי תאורה רכים שישקפו ויציגו את הצבעים הטבעיים בקירות ובתקרות. ניתן לרכוש אבזרים אלה במגוון גימורים וצבעים כולל חום, לבן, אפור בהיר, אפור בהיר וחול.

מרכיב מרכזי נוסף בעיצוב פנים כפרי הוא השימוש במרקם ובמרקם גס בריהוט. מרקם יכול ללבוש את הצורה של שטיחים, בדים ארוגים, או עץ שנצבע. בעיצוב פנים כפרי, מרקם גס משמש בריהוט עץ אינדיאני ועבודת חרוזים. זוהי דרך נהדרת לחדר יש תחושה כפרית. אתה אפילו יכול למצוא רפידות כיסא כפרי למראה וזורק עם עיצובים גסים מרקם.

עץ מחוזר הוא מרכיב חשוב נוסף בעיצוב פנים כפרי. ניתן להשתמש בעץ החוזר להכנת רהיטים, ריצוף, אורות או סוגי רהיטים אחרים. בגלל הגימור והדפוסים הישנים, חתיכות עץ מחודשות מעניקות למקום תחושה מיושנת. ישנם שני סוגים של עץ משוחזר שיכולים לשמש לרהיטים: עץ אמיתי ועץ מהונדס. עץ אמיתי הוא למעשה חתיכות עץ שנחתכו, הושחתו, הוכתמו, ולאחר מכן הוחזרו. חתיכות עץ מהונדסות עשויות מסיבי עץ צמודים באמצעות תהליך חיבור עץ ולאחר מכן מצופות בחומר סינתטי ליצירת הגימור.

המשיכה הכפרית של סגנון עיצוב פנים זה משופרת עוד יותר על ידי השימוש במרקמים ובחומרים כגון אבן טבעית. פיסת העץ הגדולה ביותר שתשמש בתכנית קישוט ביתית כפרית היא שולחן. אבן טבעית היא הבחירה הטובה ביותר כאשר משתמשים בה בתור שולחן, שולחן צדדי או כמבטא. בנוסף לגודל הגדול של השולחן, אתם רוצים לבחור פיסת אבן ייחודית ומעניינת בצבע או בצל הטבעי שלה. קישוטי בתים כפריים כוללים גם פריטים קטנים יותר כגון מנורות, תליות קיר או פריטים דקורטיביים אחרים המוסיפים ליופיו הטבעי של החלל.

עיצוב פנים כפרי עוסק ביצירת חלל נעים, מזמין, אך מעוצב היטב. ריהוט עץ, צבעים בהירים ומרקמים חמים הם כולם דוגמאות ליסודות כפריים. נושא זה צריך להיות משתקף ברהיטים שבחרת. כבאים כפריים, למשל, צריכים להיות בנויים מיומנים (בדרך כלל אורן) שנחתכו לחתיכות גדולות ואז נגמרו עם כתמים כדי להוציא את היופי הטבעי ואת האופי של העץ. כבאי אבן טבעיים משתמשים לרוב בצבעים חמים כגון אבן חול ואריחי קרמיקה כדי להשלים את האבן. זה יוצר קישוט מרכזי יפהפה לבקתות עץ.

רצפות כפריות יכולות להחליף רצפות עץ יקרות יותר. רצפות עץ עכשוויות חייבות להיות אטומות כראוי כדי למנוע נזק ללחות. ריצוף צבעוני חם ימוקם בין הקירות ומתחת לאח באח בסגנון כפרי. הרצפות יהיו מרוצפות באריחי קרמיקה, באבן טבעית או ביער מחוספס. מכיוון שהרצפות מרופדות ברצפת עץ, אתה יכול להיות בטוח שהאח הכפרי שלך יהיה באמת חם ומזמין, מושלם לשבת בחוץ בלילה קר.

למידע נוסף על עיצוב כפרי, הקליקו כאן: https://shirleystein.co.il/%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9B%D7%A4%D7%A8%D7%99/