עיצוב פנים – מטבחים

עיצוב פנים – מטבחים

עיצוב הפנים של המטבחים יכול להיות מסובך – במיוחד אם אתה גר בדירה עם שטח מוגבל. המטבח צריך להיות פונקציונלי ונוח, וקבינות צריכות להציע הרבה אפשרויות אחסון. מכשירי פלדת אל-חלד וחומרה אמורים להשלים את הארונות. החלל צריך להיות מרווח ויזואלית, והרצפה צריכה להיות קלה וניטרלית. רצפת המטבח חייבת גם להיות קלה לניקוי ולתחזוקה, כיוון שהיא נחשפת לעתים קרובות למים ולאדים.

ניתן לצבוע את הקירות במטבח בצבעים פשוטים כדי ליצור מרחב נייטרלי. בחר צבע שמשלים את צבע הארונות ורהיטים אחרים. לדוגמה, מטבח בסגנון סקנדינבי עשוי מאריחים בצבע בהיר עם תבניות גאומטריות כהות. לחלופין, באפשרותך לבחור splash מטבח שהוא בהיר וגאומטרי או מופשט בעיצוב. ודא שצבע הספל האחורי משלים את צבע ארונות המטבח ותופס את הכיור, הכיור והכיריים.

המטבח הוא החדר הביתי העיקרי בבית, לרוב כולל חדר שירות ואזור אוכל. זה המקום שבו כולם נפגשים ואוכלים. מסיבה זו, מטבחים צריכים להיות גמישים במונחים של תפקוד והארה. פריסת המטבח תקבע באיזו קלות המקום משמש ונגיש. לכן, עיצוב פנים מטבחים צריך לשלב את כל הדרישות התפקודיות השונות כדי ליצור מרחב הרמוני.

אם תחליט לשכור מעצב מקצועי, חפש הסמכה. איגוד המטבח והאמבט הלאומי הוא תקן זהב למעצבי מטבח, אך דרישות ההסמכה משתנות על ידי המדינה. ללא קשר להמלצותיהם, סביר להניח שלמעצב מטבח המזוהה עם עמותה מקצועית יהיה רקורד מוצק ותיק עבודות מרשים. אם אפשר, חפש המלצות הכוללות מטבחים בטווח המחירים שלך ובדוק אם העבודה שלהם שווה את המחיר.

למי שרוצה מטבח פתוח, פריסה בצורת U היא אפשרות טובה. עיצוב זה ממקסם את חולצת העבודה על שלושה קירות ולרוב כולל בר ארוחת בוקר. אפשר גם להוסיף אי למרכז החדר כדי ליצור חלל מרכזי לבישול ובידור. בסופו של דבר, זהו עיצוב גמיש שמתאים לכל מרחב והוא מושלם למגוון עיצובי מטבח.

הסגנונות הסקנדינביים והלופט מושלמים למשפחות צעירות ורווקים. למשפחות מודרניות יותר, במטבח סקנדינבי יש מכשירים ביתיים היי-טק וקירות מעוטרים גס. הסגנון הזה הוא גם אידיאלי לילדים, כפי שהוא פונקציונלי ומינימליסטי. עדיף לבחור אחד מהסגנונות האלה אם אתה רוצה להפוך את המטבח שלך לייחודי ואופנתי.

מטבח קלאסי בסגנון לופט מאפשר לך להשתמש ברהיטים נדירים ומכשירים ביתיים עכשוויים. אתה יכול גם לבחור מכשיר ביתי מסורתי, עתיק או מודרני ולשמור אותו פתוח לאלמנטים במטבח שלך. המרחב הפתוח גם מאפשר לך להציג את אביזרי המטבח והכלים שלך. אם אתם בוחרים בעיצוב זה, ודאו שאתם בוחרים חומרים פשוטים וטבעיים לכיסאות שלכם. להשאיר את הקירות חשופים זו עוד אפשרות נהדרת לסגנון הזה. אם אין לך קיר לבנים, אתה יכול לבחור בקיר לבנים מזויף במקום.

בין אם אתה בונה או משפץ את המטבח שלך, אתה צריך לשקול כל היבט של הפריסה. לא רק את הצבע, אלא את הגודל של הדלפקים ואת הגובה של בר ארוחת הבוקר צריך לקחת בחשבון. אתה צריך גם לחשוב על תכונות חיוניות ופתרונות אחסון למטבח שלך. תחשוב על איך בני המשפחה שלך ישתמשו בחדר.

בחר מעצב עם הכשרה ותעודות מתאימות. מעצבי מטבח מוסמכים צריכים להיות בעלי ניסיון של לפחות חמש שנים ולהשלים תוכנית פיתוח מקצועית. בנוסף לכך, עליהם להשתתף בסמינרים ובתערוכות מסחר. כמו כן, ודא שהם מנויים על כתבי עת וספרים בתחומם. מעצב עם ספרייה גדולה של פרסומי עיצוב הוא בחירה טובה.

אפשרות עיצוב נוספת למטבחים היא מראה הביסטרו. אם אתה רוצה לתת למטבח שלך אווירה של ביסטרו, אתה יכול ללכת על ארונות מטבח לבנים עם חומרת ברונזה. אתה יכול גם ללכת על אריחי רכבת תחתית ואריחי רצפת משושה מפורטים. הסגנון הזה מושלם גם למטבחים קטנים. הוספת שולחן ביסטרו על האי יכולה להוסיף תחושה של ביסטרו. לבסוף, אתה יכול להוסיף עציץ או שניים במטבח כדי לתת לו תוספת צבע.