תפקידו של אדריכל

תפקידו של אדריכל

אדריכל הוא מישהו שמעצב תוכניות ארכיטקטוניות לכל מיני בניינים. מגורדי שחקים ועד בתים רגילים, העיצובים של האדריכלים נעים מכל סוג של מבנה שניתן להעלות על הדעת. הם מפתחים תוכניות מפורטות שחברות הבנייה עוקבות אחריהן כדי לבנות את המבנים. בנוסף לסיוע בבנייה, גם אדריכל מפקח על עבודות הקבלנים. אדריכל יכול לעזור לך להשיג הכי הרבה עבור דולר הבנייה שלך. הנה כמה טיפים לשקול כאשר שוכרים אדריכל.

בניינים ידועים בכך שהם פולטים כמות משמעותית של פחמן לאטמוספירה. כתוצאה מכך, גוברים הבקרים על בניינים ועל הטכנולוגיה הנלווית אליהם, כגון יעילות אנרגטית. אדריכל יכול לבחור לפתח מקורות אנרגיה מתחדשת בתוך הבניין שהם מתכננים, או שהוא יכול לנסות לעבוד עם ספק אנרגיה מתחדשת לאומי או מקומי. אדריכלים חייבים לעמוד בקצב התקנות האחרונות, שכן כמה פיתוחים חדשים מציגים שימוש נמוך מאוד באנרגיה, כמו עיצובי בנייה סולארית פסיביים.

חיוני לשכור אדריכל מקצועי. זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה לשכור איש מקצוע לעבוד על הפרויקט שלך, כפי שהיית צריך לשלם לאדריכל. עם זאת, אדריכל טוב יכול לחסוך לך כסף על ידי המצאת דרכים להשיג את התכונות שאתה רוצה פחות. יתר על כן, אדריכל טוב יכול להרחיק אותך מטעויות יקרות, כמו קניית חומר בנייה זול יותר. לכן, חיוני לשקול את כל הגורמים הללו לפני שכירת אדריכל.

אדריכל משתמש בכישורי ציור ברמה גבוהה וידע בנייה מומחה לתכנון ותכנון פרויקטים. אדריכלים נשארים מעורבים באופן הדוק בתהליך הבנייה ומתאימים את תוכניותיהם לצורך עמידה בדרישות הסביבה ובאילוצי התקציב. עליהם לבקר באתרי בנייה כדי לבחון את ההתקדמות ולתאם עם אנשי מקצוע בתחום הבנייה. בזמן שאדריכל מבלה את רוב זמנו במשרד, הוא חייב גם לנסוע בהרחבה כדי לפגוש לקוחות ואנשי מקצוע אחרים. והוא חייב להיות גמיש, כמו אדריכלים רבים.

משכורתו של אדריכל תהיה תלויה ברמת הניסיון שלהם ומיקומם. אמנם מדובר במקצוע יוקרתי, אך משכורות לארכיטקטים עלולות להיות נמוכות מאלה של מקצועות אחרים. עם זאת, משכורות שונות מבוססות על מיקום וגודל החברה. חלק מהאדריכלים אף רואים בארכיטקטורה דרך חיים, מבקרים בבניינים, מצלמים אתרי בנייה, משוחחים על מבנים עם עמיתים וקוראים ספרים על אדריכלים אחרים. אם יש לך תשוקה לארכיטקטורה, ראה בזה קריירה ורדוף אחריה. זה בהחלט שווה את זה!

אדריכל חייב להיות מסוגל להעביר את חזונו ולהבין את צורכי הלקוחות. כמקצוען בנייה, הוא חייב להיות מסוגל להעביר את רעיונותיו באופן ברור לאחרים, בין אם הם לקוחות או ציבור. הוא חייב גם להיות מסוגל להעביר את המושגים העיצוביים שלו בצורה ברורה. אדריכל חייב להיות מסוגל לעשות רעיונות מורכבים מובנים לאחרים. ישנן מספר שיטות לתקשורת רעיונות ארכיטקטוניים, והצלחתו של אדריכל תהיה תלויה ביכולתו להעביר את הרעיונות הללו לאחרים ביעילות.

משרד אדריכלים מאומנים לצייר תוכניות מפורטות למבנה ולעשות את התוכניות הסופיות. בנוסף לתכנון המבנה, אדריכל יכול גם להיות אחראי לתכנון דרישות הנוף, מערכות הצנרת ומערכות התקשורת. אדריכלים מפקחים על אתר הבנייה מקרוב ומבטיחים שהתכנון יושם. בנוסף לכך, הם יבטיחו את איכות העבודה. אז, שכר האדריכל הממוצע הוא בערך 56,000 דולר לשנה. בעוד שלאדריכל יש מגוון רחב של משימות, רוב עבודותיו כוללות תכנון מבנים עבור אנשים אחרים.

כדי להפוך לאדריכל בבריטניה, עליך להשלים תואר ראשון בארכיטקטורה ולהשלים שנתיים של התמחות. לבריטניה ולארצות הברית יש דרישות שונות לקבלת רישיון לעסוק בארכיטקטורה. בחלק הראשון, אתה חייב להשיג תואר מקצועי בארכיטקטורה ולאחר מכן להשלים התמחות. אתה צריך גם להיות מודע לדרישות רישוי המדינה. אדריכל צריך להיות בעל חוש עיצוב טוב, להיות מסוגל לדמיין מבנים במוחם, ולהיות יצירתי בעבודתם.

תהליך העיצוב מתחיל בהכנת סקיצות גסות, הידועות כעיצובים סכמטיים. האדריכל יכול לשתף פעולה עם מהנדסי מבנים ומעצבי פנים כדי לפתח עיצוב מפורט יותר. בשלב זה, קודי בנייה ותקנות סביבתיות הופכים לדאגה. תכנון נוף ועיצוב פנים הם גם חלק מהשלב של פיתוח העיצוב. ברגע שהלקוח יאשר את התכנון, האדריכל יכין ציור מפורט שיהפוך לחלק מחוזה הבנייה. אדריכלים גם מספקים תוכניות מפורטות ומפרט לפרויקט.